Valentijnsdag! Creative agency Chunk en app agency Pinch lanceren LoveBrands.ai. LoveBrands is een creatieve AI studio waar iedereen een prachtig uniek merk kan laten ontwikkelen. Maar dan betaalbaar. LoveBrands maakt gebruik van de slimste AI (Artificial Intelligence) technologie en combineert dat met hun eigen creativiteit. Zowel Chunk als Pinch hebben jarenlang ervaring in het werken voor A-merken en maken hun kennis en skills nu beschikbaar voor het MKB.
Of het nu gaat om het creëren van een bedrijfsnaam, pay-off, logo, complete huisstijl, fotografie of social media campagnes, met behulp van AI transformeert LoveBrands de manier waarop merken worden gecreëerd. Alles in de hoogste kwaliteit en direct inzetbaar.
Uit de laatste barometer van het CBS ‘De staat van het MKB’ blijkt een scherpe daling van het vertrouwen van het MKB in de economie in het laatste kwartaal van 2023. Wij denken dat het MKB wel een beetje extra liefde gebruiken. En op deze Valentijnsdag wil LoveBrands daarom de liefde betuigen aan het MKB.
Na een aantal maanden onder de radar te hebben geëxperimenteerd met AI tools en verschillende AI taalmodellen, is LoveBrands inmiddels direct al een groot succes. Er is blijkbaar veel behoefte in de markt om een professionele merkidentiteit & marketing materiaal te laten ontwikkelen. Maar dan binnen mum van tijd en tegen aantrekkelijke tarieven.
Hoewel velen bekend zijn met de mogelijkheid om met AI teksten en visuals te creëren, gaat het team van LoveBrands een stap verder.
Martijn de Beijer (Chunk):
“We zijn ervan overtuigd dat we slechts aan het begin staan van de mogelijkheden van AI. Tegelijkertijd blijven menselijke expertise en creativiteit, de hand van een ontwerper en het oog van een merkexpert, nodig om de perfecte merkidentiteit te creëren. Die combinatie maakt LoveBrands heel krachtig, zelfs voor ‘grote’ merken die marcom materialen willen laten produceren.”
Tim Klein Haneveld (Pinch):
“We willen de digitale wereld elke dag een stukje mooier maken. Dat brengen we met Pinch en Chunk voor grote klanten al jarenlang in de praktijk. Door de inzet van AI, zijn we in staat dit nu ook te doen voor het MKB. De mix van AI en onze menselijke kennis en creativiteit is enorm krachtig, we zien al fantastische resultaten.”